Aliasaf01 pikacuu Bugün ben de ferrum aldım. Günde bir sefer 5 damla değil mi? Ben sormayı unutmuşum 😊
pikacuu Aliasaf01 Günde 5 damla cnm ama damlaları saat aralığında veriyorum 5 tane üst üste ağır geliyormuş. O yüzden 2 damla sabah 2 damla öğleden sonra 1 tane de akşam veriyorum.
Aliasaf01 pikacuu Hımmm bunu öğrendiğim çok iyi oldu. Benim oğlan da biraz hassas. Çok teşekkür ederim ☺️
Miine Figen33 bize de verdiler ama ben hiç başlamadim çünkü daha önce vitaminde sıkıntı cekmistik huzursuzluk ve kabiz oldu , ocean kullanıyorum çok memnunum
Rimokka Figen33 merhaba ben nutrigenin toz olanını kullandım 1,5 yaşına kadar hiç kabızlık yaşamadım iki tane cici bebeyi eritip içine tozu karıştırıp her gün kahvaltısının yanında yedirdim