Yusufcum benim oglum 24 aylık. Gece 10 ya da 10:15 de yatagina yatiririm sabah da 8 de kalkar. Saat 1,5- 2 gibi ögle uykusuna yatiririm. Önceden öglenleri 2,5 -3 saat uyurdu ama artik 1-1,5 saat uyuyor öglenleri. Bende sende erken kaldir,ögle uykusuna yatir. Gec kalktigi icin kahvaltiyi da gec yapiyordur. ögle yemegini de geç yiyordur. Akşam yemegini kaçta yiyorsunuz bilmiyorum. Benim eşim 6:20 işten gelir, 7 de sofraya otururuz. Simdi ramazanda yine cocuklarin yemegini ayni saatte yediririm, iftara kadar bekletmem.