Ssmzsh ne güzel dusunmussunuz.. anneler gunu, dogum gunu.. bagis yapılabilir.
Inanin tanimam etmem, bi tanisikligim vs yok ama bir anne olarak bu bebeklere sirt ceviremiyorum.. kendimi yerlerine koyuyorum. Bi annenin evladiyla sinanmasi, gözünün onunde erimesi ve elinden hicbir sey gelmemesi.. inanin yüreğim kaldırmıyor, kahroluyorum..