abdullah_zahidin_annesi Merhabalar anneler. Oğlum 8 aylik ama hala beslenme alışkanlığı kazanmadi. Sizlerde de bu durumu yaşayan var mı acaba? Vicdan azabi çekiyorum bu sefer acaba aç mı, değil mi? diye 😑
abdullah_zahidin_annesi Pinkbery iştahsız desem değil aslında yemek verdiğim zaman ağzını açıyor 1 2 kasik sonrasinda tükurüyor reddediyor istemiyor. Farkli farkli seyler de deniyorum ama aynı 😑