MervEnesmert Ankara şehir hastanesinde normal doğum yapan arkadaşlar doğum yapan kişinin yanında refakatçi kalabiliyor mu bazı hastaneler kabul etmiyormuş
Hndd MervEnesmert kovidli iken doğum yapmıştım malesef kimseyi almadılar normal süreci bilmiyorum ama doktorlar hemşire ve ebeler çok ilgiliydi
Aley_ MervEnesmert Virüs öncesi normal doğumda alıyorlardı. Virüs sonrasını bilemiyorum ama büyük ihtimalle almazlar.
Silao MervEnesmert merhaba benim eşim orda çalıştığı İçin eşime izin vermişlerdi ama normalde refakatçi almıyolar bilginize