Kızlar bebeğim sarılık olmuştu bir gün kuvezde kalmıştı. Işık terapisi aldi. Neyse eve geldik ama emme olayı bizde çok uzun sürüyor yani memeden çektiğim anda kıyamet kopuyor gece sabaha kadar meme ağzında durmasını istiyor. Karnı tok altı temiz ama çok ağlıyor meme verince aşırı sakin
Ama memeden çektiğim.anda olay çıkıyor. Nasıl alıştıracagim ben uykuya?? Neler yapabilirim
Uyku damlası mi vereyim ya da formül var mı? Bir daha sarılık olmasın diye çok emziriyorum ama sabaha kadar emmesi de normal değil.