Dorukkusunannesi Mayıs’ın 6sinda taşınacaktık tam kapanmada taşınmaya izin veriliyor mu acaba bilgisi olan var mi
1prensAnnesii Dorukkusunannesi üst komsum haftasonu yasağı varken taşındı ben izin veriliyor diye biliyorum
Mom042 Dorukkusunannesi kuzum bizde is geregi tasinicaz mecburuz is basi yaomasi gerekiyor esim mecbur izin alicam baska carem yok diyor yoksa isimizden olucaz
melis_duru Dorukkusunannesi bizim de bi akrabamız taşınacak, araştırmış ve izin veriliyor diye öğrenmiş ama bilmiyorum ne kadar doğru 🤷🏻♀️
Dorukkusunannesi Mom042 Allah korusun bu zamanda ıssız kalmayın insallah kazasız belasız taşınırız :)
Daphnemom Bu sefer daha önceki gibi istisnai durumlar yok sanırım öyle okudum. Biz de başka şehire taşınacaktık ama ertelemek zorunda kalacağız
Dorukkusunannesi Mom042 izin veriliyormuş canım kendi kaymakamlığına gidip dilekçe veriyorsun 3 gün taşınma izni veriyor
edsn1 Dorukkusunannesi eylülöztürk ün hikâyelerinde görmüştüm o da taşınacakmış taşınmak için başvuru yapınca 3 gün izin veriliyormuş araştırın mutlaka