Haticeneva-1 Kızlar kızıma aptamil kullanıyorduk ağır geldi, çok gaz yapıyor doktor bunu önerdi kullanıp memnun kalan var mı
ada_34 Haticeneva-1 bnde arada evolvia arada hipp veriyorum memnunum👍🏻 Gaz yapması bebeğe bağlı size gaz yapan bize iyi gelebilir deneye yanıla öğreniyoruz
Akcabeytas Bennn, ilk 2,5 ay ac kullndım kızım kolikti sütüm yetmediğinde veriyordum sütümü içince kıvranıyordu onu içince rahatlıyordu. Sonradan da gaz geöti reflüsü çıktı şimdide evolvia ar kullanıyoruz