Yaklaşık 1 haftadır oğlumu sütten kestim 17 aylık yemesini çok etkiliyordu ve tek göğsümü emiyordu pek yaramıyordu sütüm azaldığını hissetmiştim emerken çok çekiştiriyordu ve emzik gibi 1saat içinde 10 15 defa emiyordu resmen .
Asıl konuya değinmek istiyorum göğsüm deki süt iyice gideceği yerde 2 gündür epey doldu
Tekrardan emzirmek istesem problem olur mu yanı tadı vs dokunur mu oğluma bıraktığıma pişman değilim ama göğsüm bu kadar dolunca sütümün olduğunu hissettim.