yiyidom bana çok tuhaf geliyor bebeği hasta olan gitsin çok acil olan gitsin millet burnunu dudağını yaptırıyor ne kadar bencil insanlar var hayret ediyorum aylardır kolum ağrıyor kas gevşetici sürüyor gitmiyorum gözümde it dirseği derler ondan cıktı antibiyotik krem önerdi aile hekimi hiç gitmeden aldım kullandim geçti 1 senedir sadece doğum için ve rutin kontrollere gittim insna bence kendinin doktoru olmalı kendine ne iyi gelir kesfetmeli