Kbrarslannnn Eveet beklenen tam kapanma geldi kreşlerde kapandı . Peki çalışan anne babalar ne olacak? Bazılarının bırakacak eşi dostu var . Ya bırakacak kimsesi olmayanlar ne yapacak ?
Kara_Melek Kbrarslannnn Evet hiç ama hiç sorma. Ve idari izin veriyorlar, bazı kurumlar bunu gasp edip kullandırmıyor. Rapor almaktan başka çare kalmıyor malesef.