Çok geçmiş olsun ben nerdeyse 1 senedir cekiyoeum bel ve sırt ağrısı hatta bacak ağrısı 1 sene oldu doğum yapalı hala ağrılarım geçmedi hastaneye gittim bişey cıkmıyor ama dün yine gittik kas ağrısı için iğne verdi inşallah faydasını görürüm yatınca sırtım batıyor çok sizde zaman geçmeden görünün hastaneye