Gamzelina_33 Kızlar bebeğim 2 gündür sürekli hapşırıyor gözleri kıpkırmızı oldu doktora götürcem ama tavsiyeniz var mı çok üzülüyorum onun bu haline
Sevdamavi Gamzelina_33 2 aylık olduk biz de bugun doktora sordum hapşırmasını üşüyor mu dedim normal dedi arada öksürmesi de normal dedi ama gözleri kızardı diyosun canım doktor görsün bi
Gamzelina_33 Asel-pinar gözleri de kıpkırmızı öksürükte geliyor arada ufff çok küçük olduğu için çaresiz kalıyor insan