eslem4112 Gerçekten bıktım ya bu nedir Bi kafa dağıtalım diye giriyoruz Bi post okuycam 40 tane reklam çıkıyor giresim gelmiyor artık..
Kara_Melek eslem4112 Ya bu sadece ben de oluyor sanıyordum. Genelmiş meğer. Ebebek Arçelik. Trendyol. Sürekli bunlar. Ve 3,5saniye de durmuyor. Uzun süre kalıyor ve gitmek bilmiyor
Mu-Mi eslem4112 bi isyan daha😄 sabahtan beri kaç post oldu bende açtım. herkes şikayetçi bu durumdan. bende, dakikada 3 reklam cikiyo.
NaimeYilmaz Başka posta da yazdım, ekran kaydı alıp bize iletseniz yardımcı olacağız ama reklam gösterimi şu an %20 civarında bu zaten çok az, üst üste çıkıyorsa video iletmeniz lazım ki teknik hatayı çözebilelim. Yoksa 5-10 dk arayla cıkan reklam normal🙏
eslem4112 NaimeYilmaz 10 dakikada olana birşey demiyorum ama 2 dakikada birde peşpeşe 5 reklam çıkıyor birini çıkıyorum öbürü başlıyor
Mu-Mi eslem4112 benimde öyleydi çok şükür iki gündür cikmiyo çıksada bi tane cikiyo aman nazar degmesin