Happy momda çoğusu hamile ve ilk gebelik onun için buraya sorayım dedim şuan bebegim 35+5 haftalik doktor kontrolüne gittim bebek 3 hafta önden gidiyor doktor 37+4 te alacak bebegi sorum şu bir problem yaşar mıyız? Böyle olupta doğum yapan var mı herhangi bir sorun yaşadınız mi ? Benim bu 3 gebeligim ama böyle birsey yaşamadım hiç o an doktora sormadimda doğum hemen olcak diye .