Roza00 Bebeğim 13 aylık ve sadece iki alt iki üst olarak 4 dişi var hala. Bu durum normal mi yaşıtları azıları çıkarmaya başladı
Mom0791 Roza00 gecen ınternete gordüm 1 yaşındaki kızın hala dişleri hiç çıkmamış abartmıyorum belkı ınanmayalar olur ama gordum
Melikee01 Roza00 Benim kızım da dün yasını doldurdu daha 2 alt dişi var. Genetik büyük ihtımal bennde gec cıkartmısım mesela annem anlatırdı🤭
Esin12121212 Roza00 bugün doktora gittik 9 aylık daha dis yok yani 16 aya kadar normal dedi sizinki de geç çıkarmış çok normal
Nilsu20 Mom0791 çok da abartılcak bişi değil zaten benim kızımın dişleri 14 ayda çıktı. Mücize ya da şaşılası bişi değil gayet normal 😜
uykusuzMoMm Roza00 8 aylık hıc diş yok bende hemen cıksa dıyorm 1 aydır neler cektım cok aglak huysuz agrısından
Roza00 Üst dişlerini ardı ardına çıkarınca dedim ki kolay geçicek ama öyle olmadı 😔 tek bizde olmaması rahatlattı. Herkes gelişimi geridir kilosu da az diye konuşuyor bu da benim canımı sıkıyor işte 🤷♀️
Alinduru Roza00 18 aya kadar normal diye biliyorum. Kızım da durdu durdu 8 tanesini aynı anda patlattı 4 tane de zaten vardı ☺️ Yani birden bire de gelebilir ki çok zor oluyor hepsi birden 🤦🏻♀️
Alinduru Roza00 gözünü korkutmak istemem tabi ki 😅 ama bizim hevesle beklediğimiz o dişler var yaaaa resmen canımıza okudu canımıza 😂
Alinduru Roza00 😀 geçecek annesi geçecek bu süreçleri herkes yaşıyor böyle böyle büyüyorlar sağlıklı olsunlar da 🌸
Wolverine Roza00 Normal tabiki 14 aylık oğlum daha yeni üst 4 disi birden patladı 2 dişi vardı altta 🤷🏻♀️
Wolverine Roza00 Evet yani oğlumun öyle oldu. Çok ateşli ve zor günler geçirdik. Sonuç 4 diş birden geldi. Damagi çok sertmis zaten doktor da öyle söylemişti. Genetik de etkiliyor tabi