Hatice3442 Hamile iken bebeği çok hareketli anneler ;doğunca çok huysuz kolik olur diyorlar doğru mu geceleri uyumuyor vs.vs.yardimci olur musunuz lütfen
fernweh Hatice3442 bilmiyorum ama bebeğim hamileyken çok sakin bi bebekti, Elhamdulillah şuanda öyle genel olarak sakin gaz sorunu da yaşamamıştım🌸
Kubrakrkss Hatice3442 Hamileyken benim bebeğim de çok sakindi ama şimdi çok huysuz gaz sorunu var uyku düzensizliği var hep ağlıyor ve şimdi de kulakları açılıyor ağrıyor o yüzden ne yapacağımı ben de bilmiyorum
Hatice3442 fernweh maşallah rabbim nazarlardan saklasın inşallah bnm bebeğim çok hareketli doğumum yaklaştı etraftan duyuyorum biraz stres yapıyorum kendime
Miniknur Kolik değildi çok uykusuz da geçmedi sadece düzensizdi uyku saatleri. Ama şuan 7 aylık. Hiçbi yeri durmuyo:) eli dursa ayağı durmuyo. Peşinde geziyorum şimdiden
Sevdamavi Hatice3442 yok canım öyle bişe benimki dokuz ay boyunca karnımda durmadı doktor her gidişim de cok hareketli dedi doğdu yine aynı hatta artısı var gazını rahat cıkarıyor kolikte değil
xrtalafx Hatice3442 Bebek anne karnında belli edıyo kenfını doğdugundada aynı oluyo coğu kişide denk geldim bu duruma
Balkes Hatice3442 hamileyken cok hareketliydi canim cok sukur gaz sorunumuz yok aglamiyor ama uyumuyor hic ne gece ne de gunduz