Mesudiye eslemsiii bilmiyorum ama degmez onu yapcana mide balonu yap bence mide botoksu çok gereksiz mideni felçleştiriyor açıkma hissin gidiyor diyolar okadar açıkma hisisin olmuyor oda çok çok az
Mesudiye eslemsiii genede sizbilirsiniz parayı çöpe atmış olursunuz bende sağlıkçıyım çünkü şimdiki aklım olsa yaptırmam ozaman 60 kg dim sırf 3 4 kg için yaptırddım 3 bin verdim çöpe attım
Kelebegimmmm eslemsiii arkadasm yaptıtdı. Tavsiye etmem. Çok diyet yaptı. Aradaki fark diyeti daha zorlanmadan yaptı. Hepsi bu yani mide küçülmüyr yine diyet yaparsan veriyrsun biraz, yapmazsan aynı En fazla 10 kilo vermiştr
eslemsiii Kelebegimmmm kısa sürede çok fazla kilo veren oluyor ya balonla ondan cazip geliyor aslında birazda