Minikim bir yaşına geldi hala haftada bir yapıyor kakasını 😔 2 aylıkken geç yapmaya başladı ek gıdaya geçince düzelir diye umduk geçmedi sadece nadiren daha sık yaptığı oluyor o yapmak için kendini zorlarken o kadar çok üzülüyorum ki. Bu durumu yaşayan var mı arkadaşlar? Tam olarak neden olur ne zaman geçer