hypatia bir paket makarna bir öğün demek yabana atılacak gibi değil benim elimden gelen neyse yapacam karınca misali çözüm olmasada vicdanım azda olsa rahatlar çünkü elimden başka bir şey gelmiyor insanlarımızın gözü aç o yüzden zaten o marketleri dolduruyorlar kimse laf anlamıyor ki gözle görülmeyen bir virüs var ve etkisini en erken 3 günde belli ediyor o yüzden insanlar bugün gittim markete bulaşmadı bana diye biliyorlar çünkü aniden belirti çıkmadığı için rahatlar o yüzden bu virüs bitmez