Merhaba anneler kizim 13 aylik. Yaklasik bir ay once vajina kismini actirdik kizimin tamamen kapanmisti. O gunden beri her altini actigimda kontrol ediyorium. Tamamen kapanmasada alt kisimda cok az bir yapisma var gibi yine. Basina gelen var mi boyle. Kapanip tekrar actircak miyiz surekli. Actirma cok zordu tekrar o anlari yasamak istemiyorum