Pelin5252 Kızlar 19 aylık kızımın kolu cıktı hastaneye gittim taktılar alıskanlk yapar mı kolunu ellemye korkuyorum
Naciyedinc Pelin5252 çok çok dikkat etmeniz lazım canım. Ablamın çocuğunun kolu kırıldı alçıya aldılar kaynadı diye alçısı çıktı üstüne aynı yerden tekrar kırıldı 🥴 bir süre kola iyice dikkat edilmeli. Geçmiş olsun inşallah
Gari_de_Gari Pelin5252 çok dikkat et,pek kolunu kullanmasın bi kaç gün Yeri oynadığı zaman sürekli çıkma tehlikesi olur,iyice yerine oturana kadar dikkat ediverin
Pelin5252 Naciyedinc saol canım Allah razı olsun doktor elinden tutup çekmeyin kendi düşse bse olmaz ama kolundan elinden çekmeyin dedi dikkat edicem bir süre
Naciyedinc Pelin5252 zaten o kadar da hassas veya güçsüz değiller. Çok çok çaba gerekiyor kırık çıkık olması için. sadece bir süreli dikkat yeterli. Benim yeğenim birincide masadan ikincide bisikletten düşmüştü 🥴