annelikkutsaldir 1 yaşında oğlum sünnet oldu bugün kızlar yaptıranlar nasıl atlattı bu süreci, kullandığınız bir krem var mı o bölge için, lütfen sizi ve bebeğinizi rahatlatan yöntemleri yazar mısınız??
GizemHazal annelikkutsaldir canım ben 4 aylıkken yaptırdım f ile başlayan bi krem kullandım bide ağrısı oldukça calpol verdim ama senin bebeğin çok hareketli olur 2. gün çok bişeyi kalmıyor ama ilk günü baya sıkıntı olur canım