Selamlar güzel anneler
Bebeğim 2bucuk aylık sünnet oldu ve 3 gündür perişan olduk sürekli ağlıyor.normalde hep memede durmak isteyen memede uyumak isteyen bebek gitti emmek istemeyen bebek geldi.ancak kucakta gezdiği zaman susuyor başka türlü olmuyor bi öneriniz var mıdır bunu yaşayan var mı aranızda