Keskeuyusamm Şuan şehir dışındayız ve kızımın 6.ay aşıları geliyor. İkametin olduğu şehirde mi olmalı aşılarını yoksa şuan bulunduğumuz şehirde de yaptırabilir miyiz devlet aşısını?
Elif1010 Keskeuyusamm Misafir olarak kabul ediyorlar 3 aydır balıkesirdeyim eşim görevde olduğu için misafir olarak yapıyorlar
VSD-61 Keskeuyusamm bulundunuz yerde sağlık ocağını arayın diyin kızımın şu tarihte aşısı var ne yapıcaz diye yapılıyormuş.sağlık Ocağı hemşiremiz demişti yapmak zorunlar diye bizde yapıyoruz
Keskeuyusamm Elif1010 çok teşekkür ederim peki kaç gün önceden haber verdiniz nasıl bir yol izlediniz
Baldantatli Bulunduğu nuz saglik ocagina bildirin onlar temin talebinde bulunuyorlar gelince arayip sizi vurarlar
Keskeuyusamm Baldantatli çok teşekkür ederim. Üç gün sonra tam kapanma var. Umarım yetişir. Sağlık ocağı da açık oluyor mu böyle durumda var mı bilginiz
Baldantatli Keskeuyusamm saglik ocaklari hep acik kapanmaya dahik degil gelince gidebilirsiniz bulundugunuz biolgede polisi ararsiniz izin verirler
Elif1010 Keskeuyusamm Balıkesir’e geldiğim gibi sağlık ocağına gittim dedim eşim görevde bir kaç ay burada kalacağız takibini yaparmısınız tabi dddiler misafir olduğunuzu söyleyin