siradancinkopil Ben kullandım bebeğim 1 aylıktı. Mastit olduğum için kullanmak zorunda kaldım. Bir sorun olmadı. Çok gerek olmadıkça antibiyotik kullanımını önermiyorlar ama bazı durumlarda kullanmak gerekebiliyor maalesef. Doktorun verdiyse kullanabilirsin.