Elifsumm01 Kızımın altını değiştiriyordum tam kıyafet almak için arkamı döndüm kizim yere düştü eşim hastaneye götürmüyor napayim akil verin içim çıkıyor ağlıyorum yarim saattir
Mom070 Elifsumm01 Sakin olun bir şey olmaz inşallah. Çok mu yüksekten düştü? Kafasının üstüne yada? Hareketlerin de anormallik görürseniz gidersiniz.
nehir_yalcin Elifsumm01 canm emin ol benim kadar düşürmemişsindir hic korkma melekleri onları koruyor 40 gnlük iken gaz yatagndan dşürdmyemek masasndan beton fayansa film cektrdm temiz çkti ama dediyim gbi melekleri onları koruyor
Morfrenk Elifsumm01 sarssan hoplasan zıplasan bile açılmayan uyku hali var mı? 20 30 cm ileriye doğru fışkırarak kusması var mı? 3 4 saat uyutma canıö
Purple13 Elifsumm01 yükseklik ne kadar. Bir değişiklik var mı? 3 4 saat uyutmayın takip edin fışkırır tarzda kusma gözlerde kayıklık bir şekilde belli eder. Dokunun vücuduna acıyan yeri var mı diye.
Elifsumm01 Mom070 normal yatar vaziyette sırt üstü düştü kendimi suçlu hissediyorum bir çocuğa bakmayı beceremiyorum kizim 5 aylık uykusu vardi zaten uyumadan değişelim dedim düştü agladi baya mamasını icirdim uyudu 😔😔😔
Serap__ nehir_yalcin Maşallah sizde baya tedbirsizsiniz herhalde. Fayansa düşmüş Allah korumuş. Benim bi tanıdığın bebeği mama sandalyesinden parkeye düştü beyin kanaması geçirdi aylarca yattı yoğun bakımda şuan iyi çok şükür.
cennetim18 Uzulmeyin kaza bu elimizde olmuyor kusmasi yoksa telaslanmayin ama takip edin bir anormallik gozlemlerseniz acile gidin aslinda doktora gitseniz daha iyi olur ama
Elifsumm01 cennetim18 ah ah eşim biz küçükken kim bilir kaç kez düşmüşüz dur cok evham yapma diyor içim hiç rahat değil
Elifsumm01 Purple13 30/40 cm var herhalde yerden koltuğa. Uyku saatiydi agladi baya susturdum sonra mamasını içip uyudu uyanırsam mi bilmoyirjm ki napacsgimi
nehir_yalcin Elifsumm01 panik yapma cnm seni cok iyi anlyorum kndinide suclu hisstme bilemezdin öyle olacagni
Elifsumm01 Serap__ yeni yeni dönmeye başladı bende düşmeyecek şekilde yatirmistim nasıl oldu anlamadım aklım çıktı içim ağrıdı
hobby_catolog_hk Elifsumm01 2 saat unutmamak gerekir kusma olursa hareketlerinde anormallik varsa götürün hastaneye. Kendinizi suçlamayın daha dikkatli olun bundan sonra.bende düşünrmedim hiç diyodum 9 aylık oldu mama sandalyesinden düştü. Gözümüzden sakınıyoruz ama kazalar oluyor malesef