Sevimliannee Polikistikannee sağlık sektörü acıktır büyük ihtimalle canım. Covid asısı falanda yapıyolar. Cuma da bizim asımız var.
Sevimliannee Polikistikannee acıktır içişleri genelge yayınlar zaten bi kac saate. Daha bugün hemsireyle konustum covid asıları yogunmus kaptmazlar büyük ihtimalle
Marinedeniz Sevimliannee annemle babama ikinci doz randevuyu alamiyorum aradgnz kriterlerw uygun sonuc bulunamamistir dio ndn acaba bilginiz varmi
Sevimliannee Marinedeniz bilemiyorum ki bana hemşire bugün yoğun oluyoruz ögleden sonra ası için dedi. Saglık ocagını arasanız direk.
Pixel Marinedeniz canım bize de öyle diyordu. Biz aynı aile hekimliğinin olduğu binada başka aile hekiminden al yazısını tıkladık öyle aldık annemlere 2. Doz aşıyı. Bir kontrol et aynı binada başka aile hekimine veriyorlar.
Nurhanege Polikistikannee yarın sağlık bakanlığı genelge yayınlar ama kapalı olmaz arkadaşlar açık olur sağlık sektoru
gozdeteacher Polikistikannee Sağlık sektörü elbette açık olur. Sağlık ocakları da en fazla randevuyla aşı sırası verirler. Geçen yılki karantina sürecinde de öyle yapıyorlardı.
Marinedeniz Pixel o zmn sorun cikmaz dimi canim yani asiyi vurulurken felan ndn boyle aldiniz demezler sanirim? Bide tam kapanmaya denk geliyor asi tarihi acaba o sorun olur mu