Dilcem28 o bu değil de ben en çok esnafa üzülüyorum. Bizim evin karşısında pandemiden önce bi kafe açılmıştı, 1 hafta sonra pandemi patlak verdi. Adam açtığı gibi kapatmak zorunda kaldı. Bilmiyorum ama ben çok üzülüyorum bu duruma. Yani bunun başka bi yolu olmalı diye düşünüyorum. Kimse zarar görmeden, farklı bi yolu olsaydı keşke. Kaç kişi evine ekmek götüremeyecek bu süreçte