Kuzeybabyy Üç aylık oğlum var uyurken yarım kundak yapıyorum ona rağmen irkilip korkuyor gözlerini açıyor son üç gündür başladı geçici bir durum mu acaba dua okuyorum başka yapacak bir şey yok sanırım 😓
Hatice_nur07 Kuzeybabyy korkmuyor aslında o bir reflex hatta bu tarz reflexler olmadıgı zaman endişelenmek gerek zamanla gececek 🙏🏻
YazarAnne Kuzeybabyy bilmiyorum ki, ama çok korkuyor bizimki de öyle olunca insan ne yapacağını bilmiyor