VildanC Sizin bebelerin ağlama saatleri ne? Sağolsun benim kızım 6:30 da başlıyor 20:30’a kadar devam.. şuan beyaz gürültü eşliğinde sallıyorum. Bugün de tekim Allah bize yardım etsin 😢
Mu-Mi VildanC okadar zor ki kolik anasi olarak yazıyorum dibine kadar yaşadık ne zor günlerdi ama geçiyor bi şekilde sabır gerekli şimdi kızım var 6 aylik kolik değil ama kanser etti beni
VildanC Mu-Mi Gerçekten çok zor sabır en büyük ilaç bu dönemde bazen sakin kalsam da bazen çıldıracak gibi oluyorum .