Ceylif yani simdi çoğu anne ben yaptım bişey olmadi diyecek ama şöyle bi durum var, cocuga zararini hemen o dakika anlayamaz kimse. Her kimyasal gibi olumsuz zararli etkileri var. Bugun zararini anlamazsiniz Allah korusun yarin bi gun astim olabilir, akciger kanserine yol acar. Kanda da olumsuz etkileri var. Risk almaya deger mi? 💕🌸 naçizane yorumum bu, 2 yasinda bebegim hala boyamadım saçımı, onemli olan sağlık çünkü 😊