Yamanikko Egemoms28- kendi bebeğime çektirmedim hiç ama yoğun bakımdaki bebeklerime çektiriyordum canım sorun varsa yanıtlayabilirim🙏🏻🌸
Yamanikko Egemoms28- haklısın ama hiç korkmana gerek yok zaten hafif anestezi veriliyor yani bayıltacak kadar değil hafif uyku hali sağlanıyor hareket etmesin diye. Birde zaten kilo/boy oranına göre doz ayarlıyorlar🙏🏻 Umarım kolayca atlatırsınız çok geçmiş olsun
Bambamannesi Yamanikko canim benide bi aydinlatir misin. Carsamba gunu oglum sunnet olucak lokal anestezi deniyor yani bolgesel uyusturma dimi ? Bu yontemle nasl zaptederler cok suphedeyim bnim oglum cok hareketli cnku
Yamanikko Bambamannesi lokal olması bebeğiniz için daha iyi. Genel anesteziyi bünyelerinden çok daha zor atıyorlar çünkü. Sünnet sırasında sabit tutuluyor hatta genelde annelerde alınıyor içeri sizi görüp kendini güvende hissetmesi açısından. Kollardan bacaklardan tutarak yapılıyor🙏🏻🌸 çok geçmiş olsun şimdiden
Bambamannesi Yamanikko yorumunu yeni gordm tesekkur ederm arkadasim yarn 9 da operasyon. Dua edin bize 😘🤗