Merhabalar hanımlar 5 gün önce spinal anesteziyle doğumum gerçekleşti, antibiyotik kullanıyorum günde 2 defa ve bebeğime uyku yapıyo zor uyandırıp emziriyorum. Bugün de bebeğimle kan uyuşmazlığımız olduğunu ve sarılık riski yüksek olduğunu söylediler (şuan sarılık değil) bebeğimi en iyi nasıl uyandırırım uyanmıyo çünkü. Bide antibiyotik kullanımını 1′e indirsem nolur başına gelen var mı yardımınıza ihtiyacım var gerçekten 🙏🏻