Mugeela44 canım tam kapanma malesef bu değil paket servisler devam ettiği sürece, hastanede bütün poliklinikler açık olduğu sürece, bazı sektörler yarı zamanlı çalıştığı sürece bu hastalık bitmez… olan esnafa, işçiye oluyor. Yaza doğru vaka sayılarını düşürüp yine her yeri açacaklar turizm açısından seneye kışın yine vakalar yükseldi diye kapatacaklar🙄🙄 tek dileğim artık ya tamamen bitsin bu virüs yada bununla yaşamaya alışalım ve her şey normale dönsün😔