Kızlar bununla ilgili post açacaktım ama forumu meşgul etmeyeyim şimdi.
Şehirler arası seyahatlerin tamamı izne tâbi olacak ve şehirler arası toplu taşıma araçları %50. Kapasite ile çalışacak. denilmiş.
Şimdi eşim askeri personel iznimiz 2 hafta sonra. İzne tabi olacak denmiş. İzin kağıdını gösterince gidebiliriz miyiz demek oluyor