Deneyimsizanne Selam kızlar oğluma az önce Rotarix rotavirüs aşısı ilk dozu verdik. Yan etkisi oldumu sizde? Ona göre hazırlıklı olalım. Ateş,huzursuzluk,uyku ya da uykusuzluk gibi 🤔 Cevaplar için şimdiden teşekkürler ❤️
Brcdrnlila Deneyimsizanne ben bugün yaptırdım rota ve menenjit aşısını huzursuzluk var sayıklanmalar vardı uyku uyuyor Allahtan ateşini kontrol ediyorum şimdilik yok olmadan gece uykusu için calpol vericem
Tatlisannedilekk Deneyimsizanne biz 2dozunu da olduk huzursuzluk oldu bide ishal oldu canım, tabi her bebek bir olmaz inşallah sizin de kolay geçer😉
sarpinko Deneyimsizanne bir hafta sonra biraz sivi kaka yapti uc bes kere o kdar.doktor rotanin etkisi oldugunu soylemisti.onun haricinde hic bir etki olmadi canm
QueenBeee Deneyimsizanne rotateq 3 doz diye biliyorum rotarixte iki doz. Bende bugün 4de yaptım rotarixi inşallah bi sıkıntı olmaz şimdilik bişey yok 🙏
Pinar_kb Deneyimsizanne hayır olmadı ama siz dikkatli olun. Birde dışkısına 3 gün dokunmayın diyorlar
Deneyimsizanne Pinar_kb Eldivenmi kullanalım? Neden öyle diyorlar acaba? Hemen ellerimi yıkıyorum temizledikten sonra ama 🤔
YazarAnne Bizde iki haftaya yaptırmamız gerekiyor ama eşim gerek yok diyor. Menenjiti yaptıracağız ama bunun İçin birşey diyemiyorum
Jeanette YazarAnne bizde olmamız gerekiyor ama bu sıralar çok duydum bebek rotavirüsle hastanede yatıyor diye o yüzden yaptırın
MihraNilkuzusu YazarAnne bence yaptırmalısınız rota virüsü yüzünden 10- 15 gün hastanede yatan bebekler gördüm. Bu eziyeti çekmesin masum yavru eşiniz doktor mu ki gerek yok diyebiliyor. Bu virüsün sonuçları çok kötü olabiliyor eşinize güzel bir dille açıklayın bence çoçuğunuzu tehlikeye atmayın derim
silanavs YazarAnne kesinlikle rota açısına gerek var aslında menenjit aşısına gerek yok şöyle yok çnkü devletin karma aşıları içerisinde yer alıyor zaten.