Hira_Beren seni çok iyi anlıyorum. Benim bebeğimi soyup hemşireler buz gibi ellerini değiyorlardı uyansın diye. Evde emmesi için buz gibi sularla uyandırmaya çalıştık uyanmadığı için emmiyor du meğerse emmediği için şekeri düşüyor, şekeri düştükçe sarılık artıyordu. Dr şekerli su vermeyin diyorlar ki ben bilmiyordum eskiden anneleriniz verirmiş ne zaman bir çay kaşığı şekerli su verdim çocuğum gözünü açtı emdi her emeceğinde uyanmazsa verdim ancak geç kalmıştım ki 24 saat ışık altında kaldı. İşin özü çok az şekerli su ver ki şekeri yükselsin bebeğin gözünü açsın ki emsin