Canım biz ilk sevgi hanıma gittik o gıdalarla halletmeye çalıştı ilk kuru kayısı kefir yoğurt avokado pırasa falan bunlar bi süre sonra etki etmemeye başladı sonra bizim kızda pişik başladı belki 1ay sürdü hiçbir krem etki etmedi çocuk hastanesinde fulya hanım ı tavsiye ettiler ona gittik pişik ve kabızlığını alerji den kaynaklı olabileceğini söyledi raporlu mama verdi 1aylık bi ilaç verdi o ilacı kullanırken hiçbir sorun yoktu ilaç bitti kabızlık tekrar başladı fulya hanıma randevu alamayınca Faruk demir diye alerji doktoru var 500 TL muayene ücreti inan bi ümit ona gittik o da alerji olmadığını söyledi elde var sıfır kabızlığa bi çare bulan olmadı