Bibi evet canim bizler sicacik yatagin icinde uyuyup kaslarin ve vucudun gevsemis oluyor snra direk yataktan ciktigimiz icin carpiyor eskiler hep der kalkinca bi yelek giy die biliyorlar demekki bn giymedigim genelde bi kalbime bicak saplanir kisa kisa nefes alirim bir sure cok kotu birsey bende bir alisamadim giymeye