Umk2018 doğum yaptıktan 15 gün sonra elimle emzirme esnasında farketmiştim küçük bir şey geliyordu elime. Doktora gittim muayene oldum, ultrason çektirdim, sonuç olarak iltihaplı bir cm kitle dendi. Emzirdiğimden dolayı sadece ilaç tedavisi gördüm bir kutu agumetin içtim (bu arada antibiotik sütümü etkilemedi) emzirmeye devam ettim. İlaç bittikten sonra hala elime geliyordu. Sonra zamanla geçti şuan bir şey yok. Eğer geçmeseydi emzirme dönemi bittikten sonra cerrahi işlemle almayı önermişti doktorum. Çok şükür gerek kalmadı. İnşallah kötü bir şey değildir geldiği gibi gitsin 🙏🏻