Kızlar geçenlerde de yazmıştım adetim bitti adet oluyorum tekrar diye . 3 gündür kesilmişti şükür ki. Bugün gene başladı kasıklarıma ağrı giriyo kanama oluyor bir kaç gün sonra geçiyor🤷🏻♀️ Anlamıyorum ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum dünde o kadar idrar yanmam oldu ki kasıklarım felaket ağrıyordu. Yumurtalıklarımda sorun var sanki ama ne bilmiyorum. Doktora gideceğim devlet hastanesi 2 hafataya randevu verdi. Özele de suan gidecek durumum yok. Allahım kafayı yiyeceğim artık 😩😩 devamlı bu sorunu yaşayan var mı bana yardımcı olun😣