Mrv38 Merhaba anneler kızım 26 günlük şuan Bıbs marka kullanıyorum ama pek severek emmiyor sanırım damaklı Almak istiyorum önerebilceğiniz marka var mı?
Mombaby123 Mrv38 canım bence alışdirmadıysa hiç kullanma sürekli düşüyo her defasında yıkamak zorunda kalıyorm enfeksiyon kapma riski var dikkat etmezsen bi de uyurken sürekli emzigiyle oynayıp kendini uyandiriyo bence hiç bulasma
Jessim Canım bende aventin almıştım normal damaklı değil ağzına alınca midesi kalkıyordu bizimkinin dil bağı varmış meğer. Sonra nuk damaklı silikon olanlardan aldım onu rahat tuttu memnunum 🌸
Mombaby123 Mrv38 canım bence bırak memende uyusun inan ben pişman oldum verdiğime alıştı artık yinede sen bilirsin canim