Asafomer44 Gokalpsmom06 ben kullanıyorum annem günlük yemek takımı olarak almıştı. Ama gerçekten boyutu çok büyük pasta tabakları ile yemek ikram edilir o derece. Şu yönü çok güzel çizilme olmuyor kesinlikle bir de kolay kolay kırılmıyor
minikcancan Gokalpsmom06 yani ben misafir için kullanıyorum geleniniz gideniniz çoksa çok şık sofralar kurabilirsiniz. Ben iyiki almışım diyorum helen 62 benimkinin modeli
Asafomer44 Gokalpsmom06 valla çok yer kaplıyor kuzum o yüzden ben kaldırdım onu da misafir takımı yaptım. Gittim Karaca dan otel takımı olarak geçen düz beyaz seri var tekli satılıyor ondan aldım çıktım😀
Gokalpsmom06 Asafomer44 Ben gunluk kullanmicam zaten misafirlik icin alaxagim alirsam ama aklim karisti
Asafomer44 Gokalpsmom06 misafir için al kuzucum o zaman dediğim gibi annem baba günlük takım olarak almıştı insan kullanmaya kıyamıyor. Ama misafir için çok şık😍