Rafadantayfa Ayalayay kesinlikle yetersiz beslenme. Bende bir haftalıkken aynı şikayetle gittim. İnanamadım çünkü güzel emiyordu.ama sonra mama ile destekleyin e geçti bir daha da olmadı. Sizde Bi Dr a gidin isterseniz ya da mama deneyin.
Ayalayay Rafadantayfa sütümün az olduğunu biliyorum arada mama veriyorum . Ama hem mama hem meme reddi var şırıngayla ya da uykuluyken besleyebiliyorum. Az geliyor . Aşırı terlememiz var bu aralar havalardan dolayı ordan da su kaybediyor sanırım