Yasanixxx Bucuk ay önce sezeryan la doğum yaptım dikiş yerlerim iyileşecegi yere şişti kırmızı ve batıyor bilgisi olan yazabilirmi
adastra Yasanixxx Benim de kırmızı kaldı doktor cildin çok hassas reaksiyon göstermiş dedi ama ben krem kullanmadım düzenli krem kullanmak gerekiyormuş
Yasanixxx adastra hım bana kırkından sonra kontrole gittim iyi dedi gönderdi doktor krem falan bişey söylemedi
adastra Yasanixxx Bir daha görünün isterseniz bana da doktorum söylememisti, bilmiyordum ben şimdi ikinci sezaryenimi olacağım o ölü dokuyu alacağım düzenli kullan bu kez dedi