dolunay_6 Sabahtan beri 10 kere bebeğimin üstünü değiştirdim 48 günlük bebeğim 3 numara bez kullanıyoruz 3 saati bulmadan üstü başı sırılsıklam oluyor sızdırmayan bez hangisidir molfix kullanıyorum
Sedaaay dolunay_6 neden 3numara büyük olduğu için olmasın molfix kullanıyorum ben çokta memnunum çoğu bezi de denedim
Ayaniz dolunay_6 gecen gün molfix aldım 3 kere taktım gün icinde 3ünüde sızdırdı.. Suan sleepy ve prima var ikisinide kullanıyorum sızdırma yok pişik falan da yapmadı..
Arzuu34 dolunay_6 bebeginiz kac kilo? Biz 3 ayligiz 6,2 kg 2 numara prima kullaniyoruz. 3 numara bana sanki buyuk geldi? Buyuk geldigi icin sızdırıyor olabilir mi?
dolunay_6 Sedaaay bende bilemedim 2 numara kullanıyorduk bacaklarını çok sıktı 3 numara aldım çok da bol gelmiyor şimdiye kadar bende böyle bi sorun yaşamamıştım
dolunay_6 Arzuu34 4.5 kilo primayı bilmiyorum ama molfix 2 numsara oldukça küçük markadan fark eder sanırım
Purposeless Arzuu34 canım benim bebeğim 2 aylık 3 numaraya geçtim primada kilosu 5380 di en son bez sızdırmaya başladı da 3 geçtim şimdi baya iyi
Sedaaay dolunay_6 kaç kilo bebeğin ki yapısı irimi 😉 48günlğk bebeğe 3numara çok büyük geldi bana cnm bez büyük olduğundanda sızdırır çünki
Elizbkrc dolunay_6 bende 2aylık kızıma molfix kullanıyorum ama hiç sızdırma yapmadı sadece 2kez kakası arkasına geçti oda prizma kullandığım günlerde de başıma geldi o yüzden tuhafıma gitmedi molfix sızdırıyor diye çok duydum ama çişte başıma gelmedi bezleri biraz küçük kaç numara kullanıyorsunuz?
Ayaniz dolunay_6 değiştirin birde 1 numara 2 numara olarak değil de kilosuna göre alın.. bazıları 4-9 bazıları 3-6 gibi oluyor o sekilde alırsanız büyük gelmez
dolunay_6 Elizbkrc ben de bi kaç gün oldu 3 numaraya geçeli geçtiğimizden beri sızıyor 2 numara da bende yaşamadım böyle bişey
Sedaaay dolunay_6 ooo masallah o zmn 🙂 2cokmu sıkıodu sen de çok sıktırmadan bağlasan 2yi bir parmak girecek kadar bol olcak çok sıkı olmayacak
Yasedem dolunay_6 can bebe der susarım 5-6 aydır kullanıyorum 14 saat kaldığı oluyor şişmiş ama asla sızma koku pişik yaşamadım
dolunay_6 Sedaaay elimde bi kaç tane daha 2 numara var onları bidaha deniyim deniyim ama göbekten ne kadar sıkmasam da bacaklar sıkılıyo
SerpilG dolunay_6 bebeğin kaç kilo? Büyük geldiği için sızdırıyor olabilir mi?Benim kızım daha 1 numara kullanıyor 🙄
dolunay_6 SerpilG 4.5 kilo gece 2 numara taktım hiç sızdırmamış bez büyük geldi evet ama bacak sıkmasına napıcam onu bilmiyorum
Bebeminnie dolunay_6 sleepy kullanıyorm 3 numaraya geçtk 2.5 aylık kızım Sadece iki kere kakası sızdı ama onda da eşim anlamamış pışpışladıpo için taşmıştı Çok memnunum gece 6 saat flm kalıyor bayağı çiş oluyor ama sızmıyor
dolunay_6 Bebeminnie bacaklarını sıkıyomu bebeğin sıktığı için 3 numara almıştım yine 2 numara kullanırsam yine sıkıcak