cekoslavakporseleni Hanımlar rota aşısı yaptık 4 gün önce. 2 gündür huzursuzluk vardı, bugün de beslenmek istemiyor huzursuz ağlıyor falan. Az önce de kustu. Acaba aşıyla ilgisi olabilir mi? Ama ishal falan yok
Mervee88 cekoslavakporseleni 2 gün sonra yapmaz sanırım yapacak olsa ilk gün belirti verirdi doktoruna sormanızda fayda var😒 çok geçmiş olsun
cekoslavakporseleni erdeminannesi12 ya ama aşıyı yaptık perşembe günü o gün ertesi gün hiçbir şeyi yoktu, 2 gündür başladı. Aşıdansa korkmayacağım. Öyle üzülüyorum ki🥺
cekoslavakporseleni Mervee88 ya bugün doktora da götürdüm aslında beslenme sorunu ve huzursuzluk sebebiyle. Ama kusma yeni oldu. Kaka tahlili istedi, bezin başında bekliyoruz