Kızlar merhaba gogsumun altında yarıklar oluştu somra arttı kabuklanıp kızarıyo yaralar olusuyo doktora gıttım egzama mantar dedı ama artıyo cok korkuyorum ya ınternette hep kotu seyler yazıyor doktoruma cılt kanserı olabılır mı dedım kesınlıkle degıl dedı ama moralım bozuluyo gogsumun surtunme yerlerınde var yanı ıkı gogsumun arası en altı kac gundur buna takıyorum kremler verdı bıraz hafıfledı gıbı ama oyuk yaralar olunca takıyorum