Merhaba sevgili anneler dört buçuk aylık bebeğim var sürekli bağırıyor hiç memnun edemiyorum çok ilgileniyorum ama artık memnun olmamaya basladi napcam bilmiyorum meme reddi yaşıyoruz bu aralar arttı sürekli ağlıyor susturamiyorum ilk bebeğim nasıl olacak bilmiyorum atak dönemi bitti